Transporttenesta er eit tilbod om drosjetransport til personar som er varig forflyttningshemma på grunn av fysisk eller psykisk funksjonshemming. Transporttenesta kan vere til hjelp slik at dei kan få høve til å delta i aktivitetar i nærmiljøet.
TT-ordninga er ikkje ein lovfesta rett, men eit velferdsgode som fylkeskommunen tilbyr innbyggarane. Fylkeskommune vedtek beløpet som skal brukast, og korleis TT-ordninga skal organiserast. Kommunen behandlar søknadane, i tillegg til innmelding og utmelding.
Grunna overgang til nye retningsliner vert det ikkje tatt inn nye brukarar i TT-ordninga frå og med november 2023 og ut 2024.
Du kan søke om TT-kort, men søknaden din vert ikkje behandla før hausten 2024 og TT-kortet vil først gjelde frå og med 1. januar 2025.
Nye retningsliner frå 2025
Møre og Romsdal fylkeskommune har vedtatt nye retningslinjer som vil tre i kraft 1. januar 2025. I vedtaket står det at alle som har TT-kort idag må søke på nytt i 2024 for å bli med i ordninga frå og med 2025. Frist for å søke nytt TT-kort vil vere 1. oktober 2024.
Frå og med 2024 må du betale ein eigendel på 40 kr per tur.
Kven kan få TT-kort?
- Personar som grunna si funksjonshemming er varig forflytningshemma og difor har vesentlege vanskar med å reise kollektivt, kan søke om TT-kort
- Funksjonshemminga må vare i minst to år for at søkar skal verte godkjent som TT-brukar
- Nedre aldersgrense er 10 år
- Manglande busstilbod eller vanskar med å bere gir ikkje rett til TT-kort
Kva kan du bruke TT-kortet til?
TT-kortet er til fritidsreiser.
Du kan ikkje bruke TT-kortet til:
- Eigendel til reiser med TT-kort
- Sjuketransport
- Legebesøk
- Andre reiser som vert dekt av NAV eller andre offentlege styresmakter
Slik søker du om TT-kort
- Fyll ut søknad om TT-kort
- Legg ved legeerklæring
Søknadskjema
Legeerklæring
Meir informasjon finn du på heimesida til fylkeskommunen.
Papirutgåver av søknadsskjema og legeerklæring kan fåast ved servicetorget på rådhuset. Papirskjema leverer du til servicetorget når du har fylt dei ut.
Klage på vedtak
Vedtaket er eit enkeltvedtak som du kan klage på. Klagefristen er 3 veker frå du fekk vedtaket frå kommunen. Ei klage må vere skriftleg.
Klagen sender du til:
Ulstein kommune, postboks 143, 6067 Ulsteinvik
eller
via e-post: postmottak@ulstein.kommmune.no, eller digitalt ved å bruke eDialog.
Kontaktperson er Ann Magritt Hatløy, telefon 48 89 31 83.