Oppmoding til uvaksinerte

Kommuneoverlege Norunn Kirkebø Elde Svein Arne Orvik Vi ser at vi no har aukande smitte i regionen og kommuneoverlege Norunn Kirkebø Elde oppmodar uvaksinerte om å ta i mot tilbod om koronavaksine.

Oppmoding til uvaksinerte

Vi ser at vi no har aukande smitte i vår region og kommuneoverlege Norunn Kirkebø Elde kjem med ei ekstra oppmoding til uvaksinerte om å ta i mot tilbod om vaksinering.

- Vi vaksinerer både eigne innbyggjarar, gjestearbeidarar og andre som oppheld seg i kommunen. Neste vaksinasjonsdag er onsdag 20. oktober og vi har då ledige dosar. Vaksineringa finn stad ved helsestasjonen på Reiten og vi tilbyr berre Pfeizer-vaksine.

- Kontakt oss på sms eller ring telefonnummer 477 54 774 om du vil bestille time til vaksine.

Her er oppdaterte tal for testing og smitte.