- Musikk er viktig og vakkert og kan forandre liv

Marte Hallingstad Barstad. Drømmestipendet/privat Marte Hallingstad Barstad vann Drømmestipendet 2022. - Eg vil vise heimbygda at det å vere musikar kan vere eit stabilt yrke, og at om du jobbar hardt og lærer av dei rette, finst det ingen grenser for kva du kan oppnå.

Det er ein svært stolt kulturskulerektor i Ulstein, Julianne Hauge, som fortel at ein av deira tidlegare elevar, Marte Hallingstad Barstad, har vunne Drømmestipendet 2022.

- Marte er ein av tre vinnarar frå Møre og Romsdal, vi er stolte! Marte er eit flott forbilde for andre barn og unge, gjennom det å jobbe hardt og målretta og følge drømmen sin: leve av musikk, seier Hauge.

400 unge kunst- og kulturutøvarar i alderen 18-25 år var nominert til Drømmestipendet 2022 - eit samarbeidsprosjekt mellom Norsk kulturskoleråd og Norsk Tipping. 50 vinnarar er no kåra. Dei får 30.000 kroner kvar.

Vanskeleg, skummelt og vakkert

Marte fortel til Drømmestipendet 2022 at ho har drive med sang i 16 år, og har skrive musikk i sju år. Ho har studert musikk på vidaregåande og folkehøgskule, og er utdanna ved The Liverpool Institute for Performing Arts.

Du kan lese meir om Marte og høyre noko av musikken hennar HER.

Ho seier mellom anna: "Da jeg vokste opp mellom øyene og fjellene på Sunnmøre, hadde jeg ingen anelse om at å være selvstendig musiker var et fremtidig karrierealternativ. Jeg var nervøs for å snakke høyt om drømmen min, men heldigvis brant lidenskapen for musikk sterkt. Jeg er veldig takknemlig for at drømmen min fant meg, og jeg er enda mer takknemlig og stolt for at jeg har en pågangsvilje og driv som har gjort at jeg har komt meg til hvor jeg er i dag. Musikk kan være vanskelig og skummelt, men det er også viktig og vakkert og kan forandre liv."