Løyver 50 000 kroner til Ukraina

Det ukrainske flagget. Pixabay Formannskapet i Ulstein har i eit hastemøte vedteke at dei skal løyve 50 000 kroner til medisinsk utstyr til krigsråka Ukraina.

Initiativet kjem frå Lyngdal kommune. I eit brev til norske kommunar skriv dei mellom anna:

"Lyngdal kommune står i direkte kontakt med den ukrainske ambassadøren i Norge, Viacheslav Yatsiuk, som opplyser at det er et enormt og skrikende behov for førstehjelpsutstyr, for å hjelpe de sårede, både privatfolk og soldater i Ukraina. De har nå sendt oss en medisinsk liste over behovet og denne vil bli fulgt når midlene er på plass. Vi har kort tid og må ta raske beslutninger, fordi dette haster og det er et direkte skrikende behov i dag. Vi ber derfor at det tas en raskt beslutningen på om dere er med, og overfører et beløp som dere finner riktig. Vi kommer til å følge dette opp så raskt som mulig, og vil ha som mål å ha utstyret klart innen fredag ettermiddag."

Alle dei sju representantane i formannskapet røysta for framlegget om å løyve 50 000 kroner. Beløpet vert finansiert av formannskapet sin tilleggsløyvingskonto, og overført til Lyngdal kommune.