Kvifor vert det automatisk oppretta eFaktura-avtaler?
eFaktura er ei løysing styrt av Nets som leverer tenester til bankane. I slutten av 2018 innførte dei ei teneste som let kundane velje å automatisk opprette eFaktura-avtale med alle dei betaler rekningar/fakturaer til. Dette har ført til at ein del kundar har fått eFaktura-avtale utan å eigentlig ynske dette.
Korleis kan du avslutte ein avtale?
For å avslutte din eFaktura-avtale må du logge inn i din nettbank og fjerne avtalen. Dersom du ikkje ynsker å få eFaktura-avtaler automatisk oppretta i framtida, må du også fjerne valet om automatisk oppretting. Banken din vil kunne hjelpe deg med dette.
Du kan også lese meir om dette på https://www.efaktura.no/privat på de spørsmåla som gjeld "eFaktura Ja takk til alle"
Bruker du VIPPS, får du sannsynlegvis alle dine rekningar/fakturaer som eFaktura frå dei ulike leverandørene. For å slå av dette må du gjøre føljande:
- Logg inn i vipps
- Klikk Profil
- Klikk Betalingsval
- Klikk eFaktura i nettbank og appar
- Velj bort Alltid Vipps eFaktura
I tillegg må du avslutte eFaktura-avtalen i nettbanken din.
Varsel til e-postadressa i nettbanken
Det er også slik at varsel om eFaktura skal sendast på til den e-postadressa som er registrert i nettbanken. Dette er noko du eventuelt kan ta opp med banken din.
Dersom ein person betalar rekning/faktura for ein annan i sin nettbank, og har «ja takk til alle» aktivert i sin nettbank, vil denne personen få alle rekningane/fakturaane til denne personen som eFaktura i sin nettbank. Har personane Vipps i tillegg kjem dei også direkte dit.