Forlenga tilbod om Moderna-vaksine i Ålesund

Statsforvaltaren har fått stadfesta frå Ålesund kommune at dei også i veke 1 og 2 kan tilby Moderna-vaksine til innbyggarar frå andre kommunar.

Dette i form av vaksinasjon ved timebestilling og drop-in ved Forsvaret sin vaksinestasjon. Denne er i veke 1 og 2 plassert på Moa helsehus (Vestmoa 6).

Det er tilbod om vaksinasjon:

• 4. – 8.januar: kl. 9 – 17
  • 10. – 14. januar: kl. 9 – 17

Som i veke 52 tilbyr vaksinestasjonen:

•  Dose 1 - for dei som enno ikkje er vaksinert
  •  Dose 2 – 4 veker sidan dose 1
  •  Dose 3 – 20 veker sidan dose 2 – gjeld alle over 18 år.
  •  Dose 4 – 3 månader sidan dose 3 (gjeld særskilte grupper med alvorleg sjukdom).

Vaksinering i Ulstein

Neste vaksinasjonsdag i Ulsteinvik er 12. januar og alle onsdagar framover i tid.

Innkallingasystemet C19 sender ut SMS til alle som har tilstrekkeleg langt intervall sidan andre dose. Den som får SMS kan følge ei lenke for å bestille seg time. Viss timen ikkje passar kan du avbestille og legge inn «kan tidligst»-dato.

For spørsmål eller hjelp til bestilling, send SMS til 477 54 774.