– Ei glede å få glede alle i Ulstein

Årets grønaste og mest glitrande julegåve er det Inge Harald Fjelle som står for. Han gir Ulstein kommune ei gratis julegran, for å vere med og spreie glede til alle innbyggarane i førjulstida.

Inge Harald Fjelle held opp ei raud julekule framfor grana. - Klikk for stort bileteInge Harald Fjelle har tjuvstarta på julepynten på årets julegran som skal pryde rådhusmarka i førjulstida. Janne-Marit Mykelbust

– Sjå, kor flott ho er!

Inge Harald Fjelle viser veg ved Fjellsvatnet mot årets julegran, som for høvet har fått kledelege kvite klede på.

– Eg planta henne for 25 år sidan, i 1998, fortel han, før han peikar ut andre potensielle julegraner i området som kanskje kan få pryde marka utanfor rådhuset eit anna år.

Men i år er valet tatt.

Inge Harald Fjelle held opp ei julekule framfor årets julegran. - Klikk for stort bileteFrom all of us to all of you: Tusen takk for årets julegran! Janne-Marit Myklebust

– Det er kjekt å kunne gjere ei god gjerning. Og så håper eg at grana kan spreie litt juleglede til alle i Ulstein.

Lysa kjem på 3. desember, for alle som ønsker å sjå.

Etter julegrantenninga er det konsert i Ulstein kyrkje.

Og for dei som ønsker ei skikkeleg opplading, vert det reprise på Tre nøtter til Askepott på Sjøborg kino, i god tid før julegrantenninga.