Kriseleiing og psykososialt kriseteam

Kriseleiing og psykososialt kriseteam

Kriseteamet er ei tverrfagleg samansett gruppe som er til for å gi psykososial støtte til menneske i akutt krise. Det kan vere i høve med uventa dødsfall, ulykker, sjølvmord eller andre alvorlege hendingar. Kriseteamet skal utfylle det eksisterande kommunale hjelpeapparatet.

Kriseleiing

  • Stian Skorgen Scheide, ordførar og leiar i kriseleiinga, telefon 97 58 54 14
  • Lisa Mari Breivik Anderson, varaordførar, telefon  40 88 50 44
  • Jarl Martin Møller, kommunedirektør, telefon 97 50 67 61
  • Monica Cecilie Torp, kommunalsjef organisasjon og utvikling, telefon 90 74 32 07
  • Arne Runar Vik, kommunalsjef teknisk, telefon 41 58 24 40
  • Karen Strand, kommunalsjef oppvekst, telefon 99 41 24 90
  • Kristin Vik, kommunalsjef helse og omsorg, telefon 95 05 66 13
  • Helga Bøe, leiar for servicetorg og dokumentsenter, telefon 92 83 27 86
  • Inger Lise Kaldhol, kommuneoverlege, telefon 48 18 15 41
  • Kari Riise, personalleiar, telefon 99 26 87 01
  • Odd Arild Djupvik, representant for Søre Sunnmøre IKT, telefon 47 66 22 34 
  • Hilde Sæter, politistasjonssjef, telefon 92 26 15 33
  • Alf Marius Grønnevik, fagansvarleg kvalitet og beredskap, telefon 97 74 29 38
  • Eli Marte Dalhaug, fagansvarleg digitalisering, telefon 48 15 82 30
  • Janne-Marit Myklebust, kommunikasjonsrådgivar, telefon 97 08 92 85


 

Psykososialt kriseteam

  • Leiar Kristin Vik, telefon 95 05 66 13
  • Sokneprest Margit Lovise Holte, telefon 90 59 11 23
  • Kommunalsjef oppvekst Karen Strand, telefon 99 41 24 90
  • Kommuneoverlege Inger Lise Kaldhol, telefon 48 18 15 41
  • Leiande helsesjukepleiar Kristin Meli, telefon 91 68 06 10

 

Kva oppgåver har psykososialt kriseteam?

Psykososialt kriseteam si oppgåve er å sjå til at det vert ytt naudsynt støtte og omsorg til aktuelle personar og grupper ved større ulykker, katastrofar, spesielle dødsfall og særskilde hendingar.

Oppgåvene til gruppa

  • vurdere kva hjelp som trengs og korleis denne hjelpa skal ytast
  • vurdere og ta initiativ til samlingsplassar for pårørande og sørgjande, til markeringar og minnestunder, og informere om dette
  • aktivere naudsynte ressursar og personell
  • aktivere sosiale nettverk
  • legge til rette for sjølvhjelp
  • formidle kontakt til det ordinære hjelpeapparatet etter behov
  • medverke til debriefing
  • evaluere innsatsen i enkeltsaker
Kven kan ta kontakt?

Både samarbeidspartnarar og privatpersonar kan ta kontakt med personar som sit i teamet.