Sluttar som kommunalsjef

Gry Nordal har sagt opp stillinga som kommunalsjef oppvekst og kultur i Ulstein kommune. – Eg gler meg til å nyte tida som frisk pensjonist!

Portrett utanfor rådhuset. - Klikk for stort bileteKommunalsjef oppvekst og kultur i Ulstein, Gry Nordal. Janne-Marit Myklebust

Gry har vore tilsett i Ulstein kommune sidan hausten 2014. Ho går av med pensjon 1. juli.

– Eg likar meg godt i jobben, men har tenkt ei stund på at eg ønsker å gå av mens eg har både helse og overskot. Eg gler meg til å bruke meir tid med barnebarna og få meir tid til å vere på hytta, fortel ho.

Gry Nordal er den første kvinna somhar vore kommunalsjef oppvekst og kultur i Ulstein, og den første kommunalsjefen med barnehagefagleg bakgrunn.

Stillinga som kommunalsjef oppvekst og kultur vert snart lyst ut.