Heider til pensjonistane og til alle med lang og tru teneste

Ein flott bukett pensjonistar og ein flott bukett med tilsette med 25 års teneste for kommunen, vart heidra under personalfesten i Ulstein, 2. februar.

Under personalfesten til Ulstein kommune vart alle dei som gjekk av med pensjon i løpet av 2023 heidra med gåve og helsing frå kommunen.

På scena ser vi frå venstre: Sissel Mona Kopperstad, Venke Strandebø, Perly Pedersen, Odd Kåre Wiik, Kirsti Saunes, Peder Almedal, Marit Botnen, Liv Solgunn Flø, Kersti Hasund, Norunn Kirkebø Elde, Bente Karin Skinlo, Sissel Moldskred, Margaret Gunn B. Gjerde, Peter Demirov og Greta Notanes.

Ikkje til stades: Åse Dimmen Grimstad, Gry Osnes Nordal, Marianne Tømmerbakk Flø, Kerstin Krokstad, Knut Åsland Hjelle, Anne Grete Kien og Gunn Grønmyr.

pensjonistane samla på scena under personalfesten. - Klikk for stort bileteEin flott bukett pensjonistar i Ulstein kommune. Janne-Marit Myklebust

25-årsjubilantar

Også dei som har jobba i kommunen i 25 år, fekk helsing og takk.

Det er ikkje så verst å jobbe i Ulstein, synest denne gjengen, på bildet under.

Frå venstre: Margit Aarland, Anita Wolle Lillenes, Kristin Haddal Ruby,  Anne Sølvi Ulstein Myklebust, Sølvi Helen Sivertstøl, Solbjørg Skeide, Olga Kristin Dimmen, Hans-Olav Vattøy og Evelyn Vartdal Skurtveit.

Ikkje på bildet under: Kristin Meli, Kerstin Krokstad, Gunn Kari Sætre, Mona Hansen, Margunn R. Skeide og Ingrun S. Stokke.

25-årsjubilantane samla. - Klikk for stort bilete Janne-Marit Myklebust