Brannvesenet øver

Brannvesenet øver

I dag kan det bli ein del lys og lyd når Ulstein og Hareid brannvesen øver ved Sunnmøre Folkehøgskule.

Bilete av tre brannfolk som står i røyk med røykdykkarutstyr på - Klikk for stort bileteBrannøving Ulstein og Hareid brannvesen

Måndag 22. juni frå 17.00 til 19.00 vil ein kunne sjå ein god del brannbilar med blålys ved Sunnmøre Folkehøgskule 

Mannskap frå Ulstein og Hareid brannvesen skal denne ettermiddagen øve på utrykking til pågåande livstrugande vald (PLIVO).

Mannskap frå begge brannstasjonane tek del i øvinga.