Oppmoding om å ta hurtigtest før skulestart

korona, koronavirus, koronatesting, corona - Klikk for stort bilete Svein Arne Orvik Alle elevar vert oppmoda om å ta ein hurtigtest før skulestart etter nyttår.

Det er ønskeleg at alle barn og ungdomar i skulen i Ulstein kommune tek hurtigtest før dei kjem attende til skulestart. For å få til dette i praksis tilbyr kommunen følgande løysing:

Alle som ikkje har nok hurtigtestar til sine barn til skulestart kan hente på Reiten (Reitensalen, 2.etasje) på følgande datoar og tidspunkt:

30. desember kl 11.30-14.00

3. januar kl 13.00-15.30

Det vert delt ut éin hurtigtest per barn. Oppgi ved oppmøte kor mange skulebarn du har. Husk å halde 1 meters avstand til andre besøkande, og bruk gjerne munnbind.

Alle vert oppmoda om å ta ein hurtigtest på sine barn morgonen før skulestart. Dersom testen er positiv, så må de raskt ta kontakt med Ulstein legesenter for å verte sett opp til PCR-test (70 01 89 89). Ved negativ hurtigtest kan elevane møte til skule, dersom dei er friske elles.